عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 816
نویسنده : مهدی

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی: مردم نقش مستقیمی در حفظ آثار تاریخی دارند

مراغه - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مردم نقش مستقیمی در حفظ و صیانت از آثار تاریخی و معنوی کشور دارند.

 

به گزارش ایرنا، فرزین حق پرست روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییسان سابق و جدید اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی مراغه افزود: این آثار هویت مردمی و ملی بوده و حفاظت و صیانت از آن ها، وظیفه ای همه گیر برای مردم و دولت است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 740
نویسنده : مهدی

گزارش تسنیم/

شهید بهشتی چگونه اصل ولایت فقیه را در قانون اساسی تثبیت کرد؟

خبرگزاری تسنیم:"می‌خواهم توضیحی بدهم که چرا اصلاً این اصل (ولایت فقیه) آمده است، چرا ما پیشنهاد کرده‌‌ایم که در قانون اساسی مرکزیت ثقل و اداره امور امت باید چنین فرد یا گروهی باشد، برای اینکه می‌خواهیم نظام اجتماعی اسلامی در آینده داشته باشیم".

شهید بهشتی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، انقلاب اسلامی ایران جولانگاه مردان بزرگی است که تاریخ  بشر شاید کمتر به خود دیده باشد، مردانی که در بستر ایران و در آغوش اسلام بال گشودند و در زمان کوتاه عمرشان، خدمتگزار مردم بودند و در نهایت، خدمتشان با عروج به‌سمت پروردگار تکمیل شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 702
نویسنده : مهدی

رییس بیمه: 58 درصد از بیماران بستری در مراغه ساکن روستاها بودند

مراغه - ایرنا - رییس اداره بیمه سلامت مراغه گفت: در سه ماه نخست سال جاری 58 درصد از بیماران بستری در بیمارستان های این شهرستان بیمه شده روستایی بودند.

 

یونس تقوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد با بررسی پرونده سه هزار و 213 بیمار بستری در بیمارستان های امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی این شهرستان به دست آمده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 922
نویسنده : مهدی

کمیته امداد مراغه آماده جمع آوری کمک های مردم به نیازمندان است

مراغه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: این کمیته در ماه رمضان با اجرای شش طرح امدادی آماده جمع آوری کمک های مردم به نیازمندان است.

 

ایوب هاشمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل اطعام و افطار، مفتاح الجنه، کوثر، شفا، رضوان و محسنین بوده و حامیان مددجویان با شرکت در این طرح ها به مددجویان و افراد بی بضاعت جامعه کمک می کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 937
نویسنده : مهدی

فروش مخدرهای دراگون و دتا در عطاری ها/تبدیل عطاری ها به بنگاه پخش مواد

سلامانه : برخلاف تصوري که از عطار ها در ذهن داشتيم عطارهاي معاصر را جوان ها تشکيل مي دهند و از کسب و کار راضي، بين مراجعه کنندگان هم کمتر کسي ديده مي شود که براي خريد عرق يا صابون مراغه يا توت خشک آمده باشد مشتري ها اغلب براي گرفتن قرص اينجا مي آيند.

چند سالي ست که ديگر داروخانه ها از عرضه داروهاي ترک اعتياد و مسکن هايي مانند ترامادول و متادون بدون نسخه خودداري مي کنند. هر چند داروخانه هايي در سطح شهر ديده مي شوند که به طمع چند ريال بيشتر اين داروها را در اختيار مراجعه کنندگان قرار مي دهند اما به ظاهر اين داروها بدون نسخه عرضه نمي شوند و بسياري از داروخانه ها متعهد به اين قانون هستند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 784
نویسنده : مهدی
تصویب هشت طرح برای روان سازی بار ترافیکی در آذربایجان شرقی/ نصب پارکینگهای 12 طبقه در مسیرهای پرتردد
تبریز- خبرگزاری مهر: در جلسه شورای ترافیک استان برای روان سازی بار ترافیکی در خیابان های شهر هشت طرح با اکثریت رای اعضا به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به کوتاهی طول خیابان های  اکثر شهرهای آذربایجان شرقی لزوم ایجاد پارکینگهای مکانیزه برای کاهش بار ترافیکی در خیابان ها ضروری است، موضوعی که امروز (شنبه) در جلسه شورای ترافیک استان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 920
نویسنده : مهدی
سبزی ها محصولاتی فصلی هستند که در دوره های کوتاه و معینی از سال در دسترس می باشند. اما نیاز غذایی به آن ها دائمی است.

 

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران تبریز ،تبریز و مراغه تولیدکننده بیش از 60 درصد از سبزیجات برگی در آذربایجان شرقی هستند.

از جمله سبزیجات برگی تولیدی در این استان می‌توان به ریحان، شاهی، تره، ترخون، جعفری، گشنیز، نعناع و اسفناج اشاره نمود.

سبزیکاران آذربایجان شرقی هرساله تولیدکننده 31 هزار تن از این خانواده از سبزی ها محسوب می شوند.

1600 هکتار از اراضی استان به کشت سبزی برگی اختصاص یافته است.

کارشناسان عملکرد 19 تن در هر هکتار برای سبزی برگی در آذربایجان شرقی برآورد نموده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com