عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393
بازدید : 2689
نویسنده : مهدی

آغاز چهاردهمین دوره حفظ تخصصی کل قرآن کریم کشور با حضور ۲۰۰ قرآن آموز

خبرگزاری شبستان : مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: چهاردهمین دوره حفظ وتفسیر یک ساله کل قرآن کریم کشور با حضور ۲۰۰ قرآن آموز از ۳۱ استان کشور در شهرستان قرآنی استهبان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مؤسس و بنیانگذار مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اعلام این خبر اظهارداشت : در افتتاحیه این دوره 160 قرآن آموز برادر و 40 قرآن آموز خواهر که در سه مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع)، صاحب الزمان(عج) و فاطمیه مشغول به حفظ قرآن کریم خواهند شد حضور می بایند که دوره تحصیلی آنان از امروز چهارشنبه یکم مردادماه آغاز می شود .



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2569
نویسنده : مهدی

مدیرکل حمل و نقل آذربایجان شرقی: یک کشته هم در جاده ها فاجعه بزرگی است

تبریز - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان شرقی گفت: حتی یک کشته هم در جاده ها، فاجعه بزرگی است.

 

داریوش باقر جوان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات و به دنبال آن کاهش تلفات جاده ای در استان، اقداماتی نظیر تجهیز جاده های استان به دستگاه های ثبت تخلف و تردد شمار صورت گرفته و آذربایجان شرقی در این زمینه یکی از استان های پیشتاز است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2674
نویسنده : مهدی

چرا مجلس بررسی طرح تشکیل و فعالیت احزاب را مسکوت گذاشت؟

تهران-ایرنا-پس از آن که بسیاری از فعالان سیاسی و حزبی از مفاد طرح تشکیل و فعالیت احزاب انتقادهای شدیدی مطرح کردند و آن را نافی فعالیت آزادانه ی احزاب دانستند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند بررسی این طرح را سه ماه مسکوت بگذارند.

 

33 سال پس از تصویب قانون فعالیت احزاب در شهریور 1360، نمایندگان مجلس چندی پیش به این نتیجه رسیدند که باید قانون جدیدی در این زمینه تدوین شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2508
نویسنده : مهدی

مدیر آموزش و پرورش مراغه: توجه به رشته های فنی برای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال ضروری دارد

مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: توجه جدی به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش برای رسیدن به توسعه پایدار در کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان امری ضروری است.

 

داوود پورصادق روز دوشنبه در جلسه مدیران هنرستان های دخترانه و پسرانه این شهرستان با اشاره به اینکه نگرش مردم به هنرستان ها باید تغییر کند، افزود: هنرستان ها زیباترین جلوه کاری در رابطه با اشتغال و مهارت های زندگی است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2688
نویسنده : مهدی
دواتگری:
شهرستان مراغه قطب دوم بهداشتی درمانی آذربایجان شرقی است
مراغه- خبرگزاری مهر: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان با دارا بودن امکانات درمانی و بهداشتی مناسب دومین قطب بهداشتی درمانی استان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دواتگری قبل از ظهر دوشنبه در بازدید از بیمارستان های شهرستان مراغه اظهار داشت: این شهر دارای سه بیمارستان است که هر کدام از این بیمارستان ها دارای تجهیزات مناسب درمانی هستند که قدم های مناسبی برای مجهزتر کردن این بیمارستان ها برداشته شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2612
نویسنده : مهدی

رییس اداره میراث فرهنگی: مرمت خانه تاریخی ˈشهابیانˈ مراغه آغاز شد

تبریز - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه از آغاز طرح مرمت خانه تاریخی ˈشهابیانˈ این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، یعقوب طالبی خانه شهابیان را متعلق به دوره پهلوی اعلام و اضافه کرد: مرمت این خانه تاریخی شامل آسیب شناسی و استحکام بخشی، از محل اعتبارات اضطراری آغاز شده است.

وی ادامه داد: این خانه تاریخی دارای پلانی مستطیل شکل و ایوانی در وسط با دو ستون چوبی و گچبری و آجر کاری بسیار زیبا و پرکار در بدنه و بالای پنجره و در ها است و از آثار شاخص معماری دوره پهلوی به شمار می رود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1393
بازدید : 2673
نویسنده : مهدی
رشوه میلیونی قاضی قلابی برملا شد
مردی ادعا کرد یک قاضی از اعتماد وی سوء استفاده کرده و از او تقاضای رشوه 300 میلیونی کرده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com