عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 2143
نویسنده : مهدی

قاضی دادگستری قلابی دستگیر شد

فرمانده انتظامی مراغه گفت: کلاهبرداری که با عنوان جعلی " قاضی دادگستری " اخاذی می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار عیسی هاتفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شخصی با تسلیم شکوائیه‌ای اعلام کرد فردی از اعتماد وی، سوء استفاده کرده و با این عنوان که با مسئولین استانی و کشوری ارتباط نزدیک دارد و می‌تواند موضوع اختلاف ملکی وی با جمعیت هلال احمر را حل کرده و از تصرف ملک نامبرده توسط رئیس جمعیت هلال احمر مراغه ممانعت کند، از وی مبلغ 300 میلیون تومان وجه نقد به عنوان رشوه درخواست کرده است که از این مبلغ، 50 میلیون تومان به رئیس هلال احمر و مابقی را به مدیرکل هلال احمر استان پرداخت کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 1996
نویسنده : مهدی

بهره‌گیری از پایه‌های رویشی عاملی برای استفاده بهینه از منابع تولید

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشت متراکم درختان پیوند شده بر روی پایه‌های رویشی افزایش عملکرد در واحد سطح و همچنین افزایش میزان بهره وری در باغ را به دنبال داشته و می‌تواند روشی مناسب در استفاده بهینه از منابع تولید تلقی شود.

 

سعداله اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، افزود: سطح زیرکشت پایه‌های رویشی در آذربایجان شرقی 500 هکتار اعلام شده است و شهرستان‌های اهر، بُستان آباد، میانه و مراغه به ترتیب با 330، 105، 50 و 18 هکتار بیشترین سطح زیرکشت پایه‌های رویشی را دارند.

 

وی از باردهی زودهنگام پایه‌های رویشی گفت و تشریح کرد: به علت کوتاه بودن پایه درختان، برداشت، سمپاشی و هرس به سهولت انجام می شود و در این پایه‌ها درختان در سنین کمتری باردهی خود را آغاز می‌کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 1769
نویسنده : مهدی

رییس اداره منابع طبیعی مراغه: سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی موجب کاهش عملکرد محصول درمزرعه می شود

مراغه - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه گفت: سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی موجب کاهش عملکرد محصول در مزرعه می شود.

 

میرجعفر رضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه احتمال وقوع آتش سوزی منابع طبیعی بویژه مراتع در تابستان بسیار بالا است، افزود: کشاورزان باید از ایجاد حریق در عرصه های طبیعی و آتش زدن باقی مانده محصولات کشاورزی به خصوص در عرصه های مجاور مناطق تحت مدیریت محیط زیست و منابع طبیعی خودداری کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 1564
نویسنده : مهدی

مسوول امداد و نجات: سه مصدوم تصادف در محور مراغه -هشترود نجات یافتند

مراغه - ایرنا - مسوول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مراغه گفت: سه مصدوم تصادف در محور مراغه - هشترود با تلاش امدادگران این جمعیت از داخل خودروهای سانحه دیده رها سازی و نجات یافتند.

 

علیرضا رحیم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس اعلام اورژانس 115 مراغه مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو سواری در کیلومتر 28 مراغه به هشترود ماموران امداد و نجات به محل مورد نظر اعزام شدند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 1303
نویسنده : مهدی

مسابقات والیبال جام رمضان مراغه قهرمان خود را شناخت

مراغه - ایرنا - مسابقات والیبال جام رمضان مراغه با قهرمانی تیم



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 1143
نویسنده : مهدی

فرمانده انتظامی: چهارفعال ضدفرهنگی و13روزه خوار در مراغه دستگیر شدند

مراغه - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی مراغه گفت: چهار فعال صنفی ضد فرهنگی و 13 روزه خوار در این شهرستان دستگیر شدند.

 

سرهنگ عیسی هاتفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: چهار متهم از اصناف متخلف تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی و 13 نفر از متهمانی که حرمت ماه رمضان را نگاه نمی داشتند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : دو شنبه 23 تير 1393
بازدید : 979
نویسنده : مهدی

عضو خبرگان رهبری: حمایت سازمان ملل از رژیم صهیونیستی نشان دهنده مرگ حقوق بشر است

مراغه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت شورای امنیت سازمان ملل از رژیم صهیونیستی نشان دهنده مرگ حقوق بشر است.

 

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شورای امنیت سازمان ملل بدون محکوم ساختن حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی خواستار توقف این حملات شده است، افزود: این امر نشان می دهد که وجدان بشری در کنار حقوق بشر مرده و یا به خواب رفته است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 400
بازدید ماه : 1899
بازدید کل : 199386
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com