عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 تير 1393
بازدید : 1256
نویسنده : مهدی

رییس شبکه دامپزشکی مراغه: مردم از خرید آلایش های خوراکی دامی از دستفروشان خودداری کنند

مراغه - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی مراغه گفت: مردم از خرید آلایش های خوراکی دامی از دستفروشان به علت احتمال وجود آلودگی خودداری کنند.

 

علی پاشایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نامشخص بودن مبدا تهیه این فرآورده های خوراکی دامی، احتمال وجود بیماری در این فرآورده ها وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393
بازدید : 1087
نویسنده : مهدی
محرمی خبر داد:
محکومان تصادفات در اولویت نخست جشن گلریزان/ آزادی 228 زندانی در سال گذشته
تبریز – خبرگزاری مهر: مدیر کل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: محکومان تصادفات، حوادث کارگاهی، محکومان مالی و محکومان پرداخت مهریه در اولیت نخست پرداخت دیه در استان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه‌علی محرمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به این مسئله، مددکاران زندان‌ها نیز به عنوان مددکاران ستاد دیه با شناسایی وضعیت اجتماعی، توان مالی و زمینه‌های وقوع جرم زندانیان در تعیین این اولویت‌ها همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393
بازدید : 1324
نویسنده : مهدی
مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی:

آزادی 7 زندانی جرایم غیر عمد زندان تبریز با هزینه 68 میلیون تومان/ کمک های مردم آذربایجان از مرز 2 میلیارد تومان گذشت

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: 7 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از آغاز فعالیت های گلریزان تاکنون آزاد شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام محرمی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان اینکه 7 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندان تبریز با هزینه 68 میلیون تومان از آغاز فعالیت های گلریزان در استان تاکنون آزاد شدند، اظهار کرد: مجموع زندانیان جرایم غیر عمدی که قرار است در جشن گلریزان آزاد شوند، 206 نفر می باشد که از این تعداد 118 نفر زندانی تبریز هستند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393
بازدید : 1099
نویسنده : مهدی

فرمانده انتظامی مراغه:

باند سارقان سیم‌های کابل برق در شهرستان مراغه متلاشی شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی مراغه از انهدام باند سارقان سیم کابل و کشف ۴۵ فقره سرقت به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف سرقت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،  عیسی هاتفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بهدنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در مراغه، موضوع در دستور کار یگان‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 1201
نویسنده : مهدی

پیوند "بهائیت و یهود" نقطه عطف در تاریخ ایران معاصر

خبرگزاری تسنیم: امید است با انتشار اسناد جدید، از میزان همکاری بین بهائیان و رژیم غاصب صهیونیست، تحقیقات گسترده‌ای توسط پژوهشگران در آینده صورت گیرد.

بهائیت

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، یکی از موضوعاتی که غفلت از آن در دو دهه ابتدایی انقلاب اسلامی پیامدهای نابهنجاری را حاصل نمود، بی‌توجهی به چگونگی نقش آفرینی جریان صهیونیسم با پوشش بهائیت بود.

این رویه بجایی رسید که بهائیت بعنوان یک پای ثابت رسانه‌های ضد ایرانی وابسته به انگلیس و آمریکا مطرح شد و در عین حال همواره ضمن معرفی این فرقه ضاله بعنوان یک اقلیت دینی ماهواره ای، مسئله حقوق بشری چاشنی بازی‌گردانی در فرقه بهائیت شد.

اما هر چه در تاریخ ایران سیر می‌کنیم بجز نمایش از خیانت‌ها و دست‌اندازی‌های یهود در قالب بهائیت نمی‌بینیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 1058
نویسنده : مهدی

مدیرکل بهزیستی: بیش از 16 هزار معلول در روستاهای آذربایجان شرقی وجود دارد

تبریز- ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی گفت: 16 هزار و 250 معلول در روستاهای استان شناسایی و تحت پوشش این اداره کل قرار گرفته اند.

 

محسن ارشد زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 54 هزار و 375 نفر از معلولان ذهنی و جسمی، ناشنوایان و نابینایان، بیماران مزمن روانی و سالمندان نیازمند مراقبت به طور مستمر از خدمات این اداره کل در سال گذشته بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در این مدت در حوزه توانبخشی 9 هزار و 50 مورد از تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای 18 هزار و 500 نفر توسط این اداره کل فراهم شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 904
نویسنده : مهدی

دانشگاههای علوم پزشکی شمالغرب جهت بررسی مشکلات اجرایی طرح تحول درتبریز گرد هم آمدند

تبریز- ایرنا- دانشگاههای علوم پزشکی شمالغرب در راستای بررسی مشکلات اجرایی طرح تحول نظام سلامت در مرکز کشوری مدیریت سلامت در تبریز گرد هم آمدند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز شنبه در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای هیات رییسه دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان و آذربایجان غربی و دانشکده علوم پزشکی مراغه عضو این جلسه هستند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 774
بازدید ماه : 6744
بازدید کل : 206343
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com