عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 1104
نویسنده : مهدی

کاهش سقف هزینه سلامت در مناطق حاشیه‌نشین آذربایجان‌شرقی

رئیس مرکز بهداشت استان خبر داد: در قالب طرح ارتقاء سلامت در مناطق حاشیه‌نشین، اگر شخصی به پزشک مراجعه کند، 10 درصد هزینه و اگر به دارو، آزمایش و یا رادیولوژی نیاز داشته باشد، فقط 30 درصد هزینه را پراخت خواهد کرد.

 

جعفر صادق تبریزی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح ارتقاء سلامت در مناطق حاشیه‌نشین شهرها در مرکز بهداشت شهید چمران منطقه آخمیه در گف‌وتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه‌ آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در قالب برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت، به صورت خرید خدمات از بخش خصوصی در مراکز بهداشت مستقر در حاشیه‌شهر در حال اجراست.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 1107
نویسنده : مهدی

دوهزار و 684 فقره وقایع چهارگانه حیاتی در مراغه ثبت شد

مراغه - ایرنا - رییس اداره ثبت احوال مراغه گفت: در سه ماهه نخست سال جاری دو هزار و 684 فقره وقایع چهارگانه حیاتی دراین شهرستان ثبت شد.

 

ˈ

علیرضا شمس دانشˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا، افزود: این تعداد شامل یک هزار و 300 مورد ولادت، 338 فقره فوت، 836فقره ازدواج و 210 مورد طلاق بوده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 1158
نویسنده : مهدی

مدارس غیر دولتی نقش اساسی در آموزش و پرورش دانش آموزان دارند

مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: مدارس غیر دولتی نقش اساسی در راستای توسعه و بهبود آموزش و پرورش دانش آموزان دارند.

 

ˈ داوود پورصادقˈ ، روز شنبه در جلسه شورای موسسان مدارس غیر دولتی این شهرستان افزود: تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی مکان مقدسی است که نقطه آغاز علم آموزی هر فردی در جامعه محسوب می شود که تنها هدف آن ارتقای سطح سواد دانش آموزان و همچنین تربیت و پرورش آنان در محیطی پاک و سالم است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : جمعه 20 تير 1393
بازدید : 1117
نویسنده : مهدی
17 والیبالیست نوجوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی آمادگی تیم آذربایجان شرقی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،کادر فنی تیم والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی اسامی 17 والیبالیست را برای شرکت در اردوی نهایی آمادگی این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد.

هدایت این تیم را بهرام باقرزاده به عنوان سرمربی و سعید شربت اوغلی به عنوان مربی برعهده دارند.

بازیکنان دعوت شده باید صبح روز جمعه 20 تیرماه جاری با در دست داشتن مدارک کامل خود را به کادر فنی معرفی کنند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : جمعه 20 تير 1393
بازدید : 1529
نویسنده : مهدی
مرتضي بانك يكي از گزينه هاي دولت است
طی هفته های اخیر نیز وزارتخانه با بررسی عملکرد یکسال اخیر سازمان بازنشستگی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران فعلی سازمان ، تغییر و تحولات اساسی در سطح سازمان را تنها راه نجات این سازمان اعلام نموده اند.
گروه اجتماعي - در دولت احمدي نژاد بعد از ابراهيم طوبايي  و فريد اجلالي، خانم ايراندخت عطاريان در سال 1389  و در زمان وزارت صادق محصولی در وزارت تعاون، کار و رفاه به عنوان رئيس سازمان بازنشستگي كشوري انتخاب شد اما عملكرد وي در سال هاي اخير در موارد مختلفي باانتقاد مواجه شده و  این انتقادها در ماه های اخیر و دولت یازدهم افزایش یافته است و برخی ناظران معتقدند که به دنبال این اختلاف نظرها و انتقادها،‌احتمالا تغییر مدیریت در سازمان بازنشستگی را شاهد خواهیم بود.
 
 
احتمال تغيير رئيس سازمان بازنشستگي كشوري به خاطر عملكرد ضعيف سال هاي اخير


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1393
بازدید : 903
نویسنده : مهدی

مدیرکل ثبت احوال: کارت ملی هوشمند در آذربایجان شرقی از بهمن ماه صادر می شود

مراغه – ایرنا – مدیرکل ثبت احول آذربایجان شرقی گفت: صدور کارت ملی هوشمند برای عموم مردم این استان از بهمن ماه سال جاری آغازمی شود.

 

ˈ

علی جعفری آذرˈ ، پنج شنبه در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی مراغه افزود: هم اکنون به تمامی افراد فاقد کارت ملی و اشخاصی که به 15 سال می رسند کارت ملی هوشمند صادر می شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : پنج شنبه 19 تير 1393
بازدید : 934
نویسنده : مهدی
رئیس ستاد دیه:

وجود 206 مجرم جرایم غیرعمد در استان آذربایجان شرقی/ سه میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیاز است

برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان آذربایجان شرقی سه میلیارد تومان پول لازم است و سه میلیارد تومان نیز از شاکی ها تخفیف خواهیم گرفت (یعنی از آن ها می خواهیم که نصف دیه را ببخشند).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محرمی، رئیس ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هرجا نیت و اراده ای برای ارتکاب جرم وجود داشته باشد، آن جرم عمدی است بیان داشت: برخی جرایم وجود دارد که مجرم هیچ انگیزه ای برای ارتکاب آن نداشته است و یا اگر داشته، آن انگیزه در سطح بسیار پایین و یا بر اثر احمال و سهل انگاری بوده است. این ها جرایم غیر عمد هستند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4012
بازدید ماه : 5948
بازدید کل : 205547
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com