عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 909
نویسنده : مهدی

فرمانده نیروی انتظامی: بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه کشف شد

مراغه - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی مراغه از کشف بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ پاسدار ˈ عیسی هاتفی ˈ چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر در دو عملیات جداگانه کشف شده که شامل 30 کیلوگرم تریاک و 50 گرم شیشه است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 931
نویسنده : مهدی

فعالیت 22 پایگاه فرهنگی هنری در طرح اوقات فراغت در مراغه

مراغه - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: 22 پایگاه فرهنگی، هنری و قرآنی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در این شهرستان فعال شده است.

 

ˈ احمد دادرس فیاض ˈ ، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این پایگاه ها هم اکنون آماده ثبت نام از متقاضیان است، افزود: پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان امری ضروری در حوزه فرهنگی بوده و ابزارهای فرهنگی مفید نیز بهترین وسیله در این زمینه است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 833
نویسنده : مهدی

گزارش کامل تسنیم از جلسه علنی امروز مجلس

عبور احزاب از چهار راه بهارستان پس از انتظار چهار ساله

مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری تسنیم: لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم، طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی و طرح حمایت از سلامت و حقوق جانبازان بالای ۵۰ درصد از طرح‌ها و لوایحی بود که وقت جلسه علنی امروز را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دویست‌وبیست‌وپنجمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به‌‌ریاست حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور 201 تن از وکلای ملت برگزار شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 845
نویسنده : مهدی
حوزه و دانشگاه
برگزاری ترم تابستان در 27 دانشگاه/ جزئیات واحدها و زمان امتحانات
امسال 27 دانشگاه ترم تابستانی برگزار کردند که به دليل همزماني اين ترم با ماه مبارك رمضان برخی از دانشگاه ها امسال ترم تابستان را برگزار نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه‌ها به اتمام سال تحصیلی 93 - 92 نزدیک می شوند هرساله تعدادی از دانشگاه‌ها از فرصت تابستان استفاده کرده و با ارائه واحدهاي درسي در ترم تابستان به نوعي سعي در كمك به دانشجويان و زنده نگه داشتن محيط آموزشي در تعطيلات تابستاني را دارند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 977
نویسنده : مهدی

تصویب کلیات طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی؛

مخالفان: آزادی را از احزاب نگیرید/موافقان: حدود فعالیت احزاب رعایت وحدت ملی و اسلامی است

حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل به عنوان مخالف این طرح و محمد دهقان نماینده طرقبه و مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه نیز به عنوان موافق این طرح اظهاراتی را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدسعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه در مخالفت با طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی با استناد به اصل 26 قانون اساسی اظهار کرد: این اصل با صراحت بیان می‌کند که هیچ کس را نمی‌توان از شرکت در احزاب منع کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 17 تير 1393
بازدید : 898
نویسنده : مهدی

زندگی 30 شخصیت برجسته در مستند داستانی شبکه سحر

مجموعه مستند داستانی "ترنم باران" به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی و کارگردانی مهدی پریزاد برای سیمای آذری شبکه سحر در مرحله تولید به سر می‌برد.

 

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مستند داستانی 30 قسمتی "ترنم باران" به بررسی زندگی 30 شخصیت برجسته و شاخص در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری ، ورزشی و.... می پردازد و درصدد است در هر قسمت، قصه زندگی یک شخصیت را از زوایای مختلف مورد کنکاش قرار دهد.

 

خالدی تهیه کننده این مستند به مراحل تولید آن اشاره کرد و گفت: این مجموعه مستند به زبان آذری و در مناطق آذری نشین در شهرهای اردبیل، خلخال، تبریز، مراغه، ارومیه، زنجان و... در حال تولید و تصویربرداری است و در فاز اول کار، تصویربرداری در استان اردبیل و شهر تبریز پایان پذیرفته است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
تاریخ : سه شنبه 17 تير 1393
بازدید : 896
نویسنده : مهدی

 17 والیبالیست نوجوان به اردوی آمادگی تیم آذربایجان شرقی دعوت شدند

تبریز- ایرنا- 17 والیبالیست نوجوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی آمادگی تیم آذربایجان شرقی دعوت شدند.

 

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، کادر فنی تیم والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی اسامی 17 والیبالیست را برای شرکت در اردوی نهایی آمادگی این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 456
بازدید ماه : 1955
بازدید کل : 199442
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com