عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 1506
نویسنده : مهدی

ذخیره بنزین ۴۰۰ تومانی کارت سوخت تا کی اعتبار دارد؟

اقتصاد > انرژی- همشهری آنلاین:
گمانه‌زنی‌ها از چگونگی مصرف بنزین‌های ۴۰۰ تومانی و قیمت این حامل انرژی تا زمان اعلام نهایی قیمت بنزین در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ادامه دارد.

ایسنا نوشت: همچنین مصرف‌کنندگان بنزین نیز از سوخته شدن کارت‌های بنزین خود با نرخ 400 تومان نگران هستند که به گفته مسئولان دولتی تا زمان اعلام نرخ‌های جدید، بنزین 400 تومانی اعتبار مصرف دارد.

با پایان یافتن تعطیلات نوروزی میزان موجودی بنزین 400 تومانی کارت‌های سوخت به دو میلیارد و 714 میلیون لیتر رسید و به گفته برخی مسئولان افزایش مصرف در این مدت طبیعی است.

در همین رابطه نیز مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به شروع مسافرت‌های نوروزی از ٢٧ اسفند پارسال و پایان آن در ١٧ فروردین امسال گفت: بنزین موجود در کارت‌های سوخت (خودرو سواری و موتور سیکلت) با نرخ یارانه‌ای (٤٠٠ تومان) پیش از شروع مسافرت‌ها 2.5 میلیارد لیتر بوده است.

مصطفی کشکولی گفت: برخلاف انتظار مصرف این فرآورده با نرخ یارانه‌ای در تعطیلات نوروزی، موجودی آن در ١٧ فروردین امسال نه تنها کاهش نیافت بلکه به دو میلیارد و 714 میلیون لیتر رسید.

به گفته او ذخیره بنزین 400 تومانی کارت سوخت خودورهای سواری در 27 اسفند سال گذشته، یک میلیارد و ٩٧٠ میلیون لیتر و این موجودی در موتور سیکلت‌ها 535 میلیون لیتر بوده است



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اجتماعی ,
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 1444
نویسنده : مهدی

میزان یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مشخص شد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از ستاد هماهنگی پشتیبانی فنی مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها رقم پرداختی یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها را اعلام کرد. 
 
میزان یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مشخص شدسرانجام پس از گمانه زنی‌های متفاوتی که درباره مبلغ یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی یارانه از محافل مختلف مطرح می‌شد، معاون اول رئیس جمهور میزان یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی را اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»، معاون اول رئیس جمهور گفت: مبلغ یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها‌‌ همان ۴۵۵ هزار ریال به ازای هر نفر است؛ اما به گروه‌هایی که بیشتر نیازمندند، کالاهایی برای امنیت غذایی اختصاص می‌یابد. 

اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از ستاد هماهنگی پشتیبانی فنی مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص رقم پرداختی یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمند سازی یارانه‌ها به ایرنا گفت: برای گروه‌هایی که بیشتر نیازمند هستند و امنیت غذایی آن‌ها جزو اولویت‌های کشور است، پیش بینی شده به صورت غیرنقدی کالاهایی اختصاص یابد تا مطمئن شویم که امنیت غذایی این افراد نیز مناسب است.

وی درباره تعیین سقف درآمدی برای حذف یارانه در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده اما به اطلاعات مناسبی دسترسی خواهیم یافت و دولت بنا را بر دریافت اطلاعات دقیق از مردم گذاشته است. 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اقتصادی ,
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 1598
نویسنده : مهدی

یک میلیون و 736 هزار لاشه دام وطیور در مراغه ازنظر بهداشتی بازرسی شد

مراغه - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی مراغه گفت: یک میلیون و 736 هزار و 664 لاشه دام و طیور در سال گذشته در این شهرستان از نظر بهداشتی بازرسی شد.

 

علی پاشایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شامل یک میلیون و 704 هزار و 73 قطعه لاشه طیور و 32 هزار و 591 لاشه دام بوده است.

وی اظهار کرد: در این مدت پنج هزار و 389 قطعه طیور غیربهداشتی به وزن 9 هزار و 837 کیلوگرم و 45 لاشه دام، ضبط و معدوم سازی و 10 هزار و 758 کیلوگرم لاشه دام اصلاح و ضبط موضعی شد.

رییس شبکه دامپزشکی مراغه ادامه داد: در همین مدت 969 مورد از مراکز نگهداری، عرضه دام و فرآورده های دامی بازرسی بهداشتی شد که در نتیجه این اقدام 17 مورد اخطار برای مراکز عرضه غیربهداشتی صادر و حدود 10هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی امحا شد.

پاشایی 155 مورد بازدید کارشناسی برای صدور یا تمدید پروانه دامداری، مرغداری و کارخانه های تولید فرآورده های خام دامی و خوراک دام و طیور را از جمله فعالیت های ماموران این شبکه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت برای 25 هزار و 429 کلنی زنبور عسل، 10 تن گوشت گوسفندی، سه هزار و 400 قطعه مرغ زنده و 20 تن تخم مرغ خوراکی گواهی حمل صادر شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 1948
نویسنده : مهدی

22 هزار و 750 تن سوخت در گمرک مراغه تخلیه و بارگیری شد

مراغه - ایرنا - رییس اداره گمرک مراغه گفت: در سال گذشته حدود 22 هزار و 750 تن سوخت از نوع نفت کوره در این گمرک طی عملیات ترانشیپمنت تخلیه و بارگیری شد.

 

حیدر جلال زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان سوخت پس از تخلیه و بارگیری به گمرکات خروجی کشور ارسال شده است.

وی اظهار کرد: این میزان سوخت از گمرک مبدا به صورت زمینی به گمرک مراغه حمل و پس از انتقال به تانکرهای ریلی و صدور مجوز حمل، از طریق مرزهای مجاز به خارج از کشور صادر شده است.

رییس گمرک مراغه ادامه داد: در این مدت 259 دستگاه خودرو سواری نیز طی عملیات کاپوتاژ از این گمرک پروانه خروج موقت برای تردد در کشورهای دیگر دریافت کرده است.

جلال زاده یادآوری کرد: ماموران این اداره با همکاری نیروی انتظامی، نسبت به ارزیابی پرونده های قاچاق مشروبات الکلی و تجهیزات دریافت امواج ماهواره ای اقدام کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 1918
نویسنده : مهدی

مسئول مناطق ویژه اقتصادی کشور خبر داد

ایجاد 30 منطقه ویژه اقتصادی در کشور

مسئول مناطق ویژه اقتصادی کشور از ایجاد 30 منطقه اقتصادی جدید در کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: ایجاد 30 منطقه ویژه اقتصادی در کشور
 
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، جعفر آهنگران صبح امروز در بازدید از محل منطقه ویژه اقتصادی مراغه اظهار کرد: هم اکنون در کشور 28 منطقه ویژه اقتصادی فعال و عملیات اجرایی مناطق جدید امسال و سال آیند آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای منطقه ویژه مراغه به طور کامل مشخص شده است، افزود: با توجه به موقعیت خوب زمین‌های منطقه مراغه این طرح تا 6 ماه آینده اجرایی می‌شود.

مسئول مناطق ویژه اقتصادی کشور در ادامه افزود: با حجم بالای تولیدات کشاورزی در آذربایجان‌شرقی این منطقه می‌تواند به منطقه ویژه صنایع تبدیلی کشاورزی در کشور تبدیل شود.

آهنگران گفت: ایجاد منطقه ویژه در مراغه علاوه بر تولید و صادرات در حل مشکل اشتغال استان نقش اساسی ایفا خواهد کرد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان 570 هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

ظفرمحمدی افزود: با استقبال سرمایه‌گذاران این زمین‌ها به 2 هزار هکتار قابل افزایش است.

وی افزود: موقعیت قرار گرفتن منطقه اقتصادی مراغه در نزدیک‌ترین نقطه به شهر و همچنین تمام امکانات زیربنایی با کمترین هزینه در این منطقه قابل بهره‌برداری است.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : شنبه 23 فروردين 1393
بازدید : 1824
نویسنده : مهدی

در گفت‌وگو با تسنیم عنوان شد

آخرین وضعیت از بلاتکلیفی "سایه" دانش‌آموز ایرانی در فرانکفورت

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مراغه در رابطه با آخرین وضعیت دانش‌آموز سایه مقدسی که با دستور رئیس‌جمهور برای درمان سرطان خون به آلمان رفته بود، گفت:‌ با وجود عدم همکاری کنسولگری ایران در آلمان، مشکلات به وجود آمده برای این دانش‌آموز حل شد.

سایه

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سایه مقدسی دانش‌آموز مراغه‌ای به دلیل ابتلا به بیماری سرطان خون با دستور ‌حسن روحانی رئیس‌جمهور‌ زمستان سال 92 برای مداوا به آلمان اعزام شد.

اما چندی پیش خبرهایی مبنی بر آوارگی این دختر دانش‌آموزان در شهر آلمان به گوش رسید به گونه‌ای که او به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم و عدم همکاری کنسولگری برای ادامه درمان دچار مشکل شد و کار به جایی رسید که مهدی دواتگری، عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست علنی شنبه 24 اسفند 92 مجلس در بخشی از تذکری شفاهی به وزیر امور خارجه، خطاب به رییس‌جمهور درباره هزینه درمان "سایه مقدسی"، گفته بود: این دانش‌آموز نخبه با دستور رییس‌جمهور به کشور آلمان اعزام شده است اما در معرض آسیب‌های جسمی و سیاسی قرار دارد، از این رو انتظار می‌رود از طریق وزارت خارجه نسبت به تضمین هزینه‌های درمان ایشان اقدام عاجل معمول شود.

برای پیگیری آخرین وضعیت این دانش‌آموز با مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی به گفت‌وگو نشستیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
بازدید : 1858
نویسنده : مهدی

رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد

دیناروند گفت:بیمه‌ها افزایش اعتبار قابل ملاحظه‌ای دارند لذا وضع بیمه‌ها در سال ۹۳ نسبت به سال قبل آن بهتر خواهد بود.
دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، در پاسخ به پرسش گشودن چتر حمایتی "بیمه‌ها" در سال ۹۳ گفت: مطمئنا این چتر حمایتی که در سال ۹۳ گسترده‌تر از سال ۹۲ خواهد بود. 

وی ادامه داد: ما در سال ۹۲ حدود ۲۰۰ قلم دارو تفاهم کردیم، سال آینده با توجه به مطالعه صورت گرفته بسیار بیشتر خواهد بود و در تفاهم نامهٔ جدید برخی از بیماری‌های مزمن که حتی داروهای آن‌ها ممکن است خیلی گران نباشد اما دورهٔ درمان آنها طولانی است و هزینهٔ بالایی را متحمل می‌شوند نیز در این چتر حمایتی قرار می‌گیرند. 

وی در خصوص تعداد این دارو‌ها خاطرنشان کرد: تعداد را اجازه دهید تا در زمان مناسب و بعد از مطالعه صورت گرفته رسانه‌ای کنیم زیرا تعدادی که ما در نظر داریم ممکن است با بیمه‌ها به توافق برسیم ممکن است متفاوت باشد. 

وی افزود: بیمه‌ها مشکلات خودشان را دارند اما وظیفهٔ ما تامین این هزینهٔ دارو‌ها می‌باشد و در سال ۹۳ "اعتبارات بیمه‌ها" از محل بودجهٔ عمومی بسیار افزایش پیدا کرده و ما امیدوار هستیم تعاملات ما در سال ۹۳ نسبت به امسال بهتر گردد. 

دکتر دیناروند گفت: به عنوان مثال درصد افزایش بیمه سلامت ایرانیان ۶۶ درصد است و از محل هدفمند سازی یارانه‌ها مطمئنا کمک‌هایی به بیمه‌ها خواهد شد بنابراین وضع بیمه‌ها در سال ۹۳ نسبت به سال قبل آن خیلی بهتر است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ,
................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 4245
بازدید کل : 210642
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com