عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393
بازدید : 1439
نویسنده : مهدی

معاون وزیر: مشکلی برای تخصیص اعتبار به کمربندی غربی عجب شیر وجود ندارد

مراغه - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: هیچ مشکلی برای تخصیص اعتبار جهت تملک زمین های کمربندی غربی عجب شیر وجود ندارد.

 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، علی نورزاد در بازدید از طرح کمربندی این شهر افزود: این کمربندی از طرح های مهم منطقه بوده که بازگشایی مسیر و اجرای آن نیاز به همکاری مردم و عزم ملی دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای مرحله اول این طرح 40 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، یادآوری کرد: این طرح در سه مرحله شامل تملک یک هزار و 400 متر از منازل مسکونی واقع در محدوده، تملک اراضی زراعی و آماده سازی و آسفالت کمربندی اجرا می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اجرا و تکمیل این طرح کمک قابل توجهی به زیرساخت های عجب شیر که بر اثر تردد وسایل نقلیه سنگین آسیب جدی دیده، خواهد کرد و از بار ترافیک مرکز این شهر به سمت دیگر استان ها می کاهد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید خواستار همکاری مردم برای تملک مسیر کمربندی عجب شیر شد و گفت: با توجه به موافقت وزیر راه و شهرسازی در مورد تخصیص اعتبار برای این کمربندی، مسوولان با پیگیری و مردم با همکاری در اجرای آن، زمینه بهره برداری هر چه زودتر این کمربندی را فراهم کنند.

مهدی دواتگری خواستار تکمیل زیرگذر خضرلوی این شهرستان شد و افزود: با توجه به اینکه راه خضرلو در مسیر اتوبان قرار داشته و از نقاط حادثه خیز است، باید پیمانکار طرح هرچه زودتر نسبت به اجرای آن اقدام کند.

طرح کمربندی عجب شیر به طول 10 کیلومتر بخشی از اتوبان تبریز - میاندوآب بوده که عملیات اجرایی آن در سال 86 آغاز شده و همچنان راکد مانده است.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1111
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 1111
بازدید ماه : 7882
بازدید کل : 207481
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com