رکابزنی عاشقان روح االله از میاندوآب تا حرم روح الله


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393
بازدید : 597
نویسنده : مهدی
برای سومین باز متوالی،

رکابزنی عاشقان روح االله از میاندوآب تا حرم روح الله

 
 

سه دوچرخه‌سوار میاندوآبی به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر كبير انقلاب، مسیر میاندوآب تا حرم امام خمینی (ره) را رکاب می زنند.

 

رکابزنی

  
   

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر؛ 

سلام اله عابدی53ساله،هادی موفقی آذر و یوسف ناصری 25ساله،سه دوچرخه سوار عضو هیئت دوچرخه سواری شهرستان میاندوآب هستند که با عشق به امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با ارمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری وخون شهدا مسیر میاندوآب تا تهران را رکاب خواهند زد.

حجت الاسلام حسن زاده  امام جمعه ومطلبی فرماندار میاندوآب در مراسم بدرقه از این حرکت  دوچرخه سواران ،تقدیر و این اقدام پسندیده ورزشکاران را نمادی از عشق و علاقه مردم به نظام وانقلاب وولایت عنوان کردند.

هم چنین سلام اله عابدی سرپرست این تیم دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار زرین خبر؛ گفت:بنده برای سومین بار متوالی و دوستانم اولین بار است که این حرکت را انجام می دهیم و هدفم از این کار نیز این است که به دشمنان نشان بدهیم  که راه امام خمینی(ره)وشهدا ادامه دارد وتا آخرین قطره خون خود از این انقلاب ونظام دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: پیش بینی کرده ایم،مسیر نزدیک به هزار کیلومتری از میاندوآب تا تهران را در شش روز طی کنیم و در مسیر خود نیز از شهرهای مراغه،هشترود،میانه،زنجان،قزوین،کرج وتهران عبور خواهیم کرد.

دو دوچرخه سوار دیگر نیز هدف خود را تجدید میثاق با  آرمانهای امام وشهدا عنوان کردند وهمگام با یکدیگر گفتند:عشق به خمینی،عشق به همه خوبیهاست.

این دوچرخه سواران صبح امروز(پنجشنبه) از مقابل مصلی امام خمینی(ره)شهرستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)اعزام شدند تا پس از رکابزنی مسیر1000کیلومتری میاندوآب-تهران ، همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران چهاردهم خرداد در حرم مطهر ایشان حاضر و با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 6826
بازدید کل : 206425
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com